Varför denna noja av att fylla trettio?

Jag blir så konfunderad. Eller kanske inte konfunderad men väldigt förvånad. Jag har nu förstått att många tycker det är känsligt att fylla trettio.. men varför skulle det vara jobbigt?
För det första är det bara siffror, men som vanligt sätter väl det griller i huvudet på en.
För det andra så det är ju först nu man blir vuxen för sjutton!

Jag fyller trettio i höst, jag har aldrig varit självsäkrare och mer stolt över mig själv som jag är nu. Jag kan tänka tillbaka och undra på allvar hur jag egentligen tänkte förut, visst hör det åldern till att ändras och ifrågasätta sig själv men allvarligt... Nu är jag ju grym! Nu vet jag vad jag vill, innan velade jag bara. Visst kan man ibland undra men efter ett visst funderade så vet jag i alla fall vad jag inte vill, jag är så säker och bär mitt huvud högt oavsett hur jag ser ut eller tycker.
Att fylla trettio är underbart, och nu kan de väl bara bli bättre?

Kommentarer
Postat av: APAN SATT I GRANEN | en viktresa du vill följa

Att alla viktklubbsmedlemmar: Det blev så snurrigt och jag tappade bort mig när jag skulle uppdatera veckans mål osv. Jag känner inte riktigt att jag har koll på er alla. Det nya är i varje fall att våra mål ska sträcka sig från fredag till fredag. Detta innebär att det sätts nya mål i morgon samt att det delas ut guldstjärnor om inte visuellt så skriftligt i varje fall genom era kommentarer. Jag kan inte lova att jag hinner sätta ihop stjärnorna imorgon men kommer att göra det senast måndag.



Även om jag inte uppdaterat just ditt mål för nuvarande veckan kan du väl vara hygglo och ge en kommentar om hur veckan har gått? Jag har uppnått mina mål som denna vecka var två bikram yoga pass och tre timmar dans. Imorgon är det fredagsvikt.



Imorgon bitti postar jag ett inlägg med nästa veckas mål och i detta inlägget ber jag er skriva in era mål för nästa vecka. Vad tror ni om det?

2011-05-05 @ 11:25:59
URL: http://apans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0