Dag 21 - Mina dåliga sidor

Vad ska jag börja? Har nog en del dåliga sidor men kanske behöver man inte ta upp dem alla? ;-)

Jag har kort stubin, lite för kort vid en viss tid i månaden. Då är det en ständig "glöd" i huvudet, känns som allt är emot en då. Men som en motpol kan jag säga att jag är väldigt kortsint, kan inte vara arg länge.

Jag är slarvig som få. I och med detta förlägger jag saker titt som tätt. Men ibland får jag mina ljusglimtar av ordning men tyvärr går de över alldeles för fort.

Jag petar i näsan..."skäms" Denna torra årstid gör att näsan helt grottar igen.... usch!

Jag rör mig alldeles för lite vilket innebär att en ordentlig bilring finns stadigt runt midjan, men ändring är på gång!

Sen finns det som sagt mycket fler dåliga sidor hos mig men tycker dessa räcker gott så länge...

//argbiggan/slarvern/äcklet/tjockisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0