Dag 23 - Detta får mig att må bra

Här kommer ett urval:
Tystnad efter lång intensiv dag med hög ljudnivå som barnskik eller kollegors babbel får mig att må bra. Jag stressar av och njuter.
En kall öl en sommarkväll efter en bastu får mig att bli alldeles lycklig av längtan.
Choklad får mig att må bra. Punkt.
När mina barn av egen fri vilja kommer och kramar mig och vill vara nära. Det lyckoruset går nästan inte att beskriva.
Att få längta efter något i framtiden mår jag bra av, det kan vara en lång ledighet, en resa eller bara sommaren efter en svinkall vinter. Det är underbart att drömma sig bort.
Det finns många fler saker som får mig att må bra och nya saker dyker upp hela tiden. Men det viktigaste för mig är att jag mår bra mer än jag vad jag mår dåligt.
/lycklig
Här kommer ett urval:
-
Tystnad efter lång intensiv dag med hög ljudnivå som barnskik eller kollegors babbel får mig att må bra. Jag stressar av och njuter.
En kall öl en sommarkväll efter en bastu får mig att bli alldeles lycklig av längtan.
Choklad får mig att må bra. Punkt.
När mina barn av egen fri vilja kommer och kramar mig och vill vara nära. Det lyckoruset går nästan inte att beskriva.
Att få längta efter något i framtiden mår jag bra av, det kan vara en lång ledighet, en resa eller bara sommaren efter en svinkall vinter. Det är underbart att drömma sig bort.
-
Det finns många fler saker som får mig att må bra och nya saker dyker upp hela tiden. Men det viktigaste för mig är att jag mår bra mer än jag vad jag mår dåligt.
-
/lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0