Dag 15 - Mina drömmar

Jag är blygsam i mina drömmar, jag kräver inte så mycket. Jag har två friska och underbara barn, det var en dröm jag hade.
Sen har man naturligtvis andra drömmar men på något sätt hör de hemma i drömmarnas värld, många av dem drömmar jag har så vet jag att de inte kommer inträffa. I och för sig kan mirakel inträffa..

När det gäller drömmar som hälsar på under natten så har jag många. Jag drömmer varje natt och jag kommer ofta ihåg dem. Mina drömmar för tillfället är många för att jag vaknar så många gånger av lillkillen, då brukar de fastna mer på medvetandet. Jag har inga otäcka drömmar för tillfället, för mig är det ett tecken på att jag mår väldigt bra.
När jag var yngre, speciellt i puberteten, då drömde jag så mycket att jag gick upp på nätterna. En gång gick jag ut genom dörren och skuttade iväg. Men det slutade lyckligt, jag lokaliserades.
När jag var mycket liten som mina barn hade jag nattskräck och drömde otroligt mycket enligt min mamma, vilket mina barn gör idag. Så jag vet vad jag har att vänta kommande år.
Vissa drömmar kan hålla sig i mitt medvetande hela dagen, speciellt om det varit en skön och rolig dröm. Nästan man önskar att man kunde somna in igen och fortsätta drömma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0