Dag 17 - Mitt favoritminne

Oj vad svårt att välja ett favoritminne, det finns ju så många. Både från när man var yngre och nu i vuxen ålder. Naturligtvis står mina förlossningar högst upp i listan på häftiga minnen. Båda otroliga upplevelser på olika sätt!

Sen har jag många fina minnen från min mormor och morfars hus när jag var yngre. Vi barn lekte tillsammans och det fanns oändliga möjligheter i trädgård och skog. Det ger en varm känsla att tänka tillbaka dit.
Det här med minnen är ganska opålitliga saker då jag tror att man filtrerar bort dåliga upplevelser mer än de goda. Man minns ofta bara de trevliga stunderna... Fast å andra sidan kan det vara ganska bra för själen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0