Kaxigt rött!

Då var dagen här då man skulle våga sig ut med illröda läppar. Måste nog erkänna att jag hade lite tur då måndagar brukar vara en riktigt soft dag, men till dagis måste jag lik förbannat! Och det är alldeles tillräckligt för min del!

Jag var lagom kaxig inomhus i tryggheten.



Men senare utomhus på väg till dagis var man ganska svettig... och inte alls lika kaxig längre!
Insåg att jag kunde pimpa lite med matchande snygga brillor!


Men efter att varit ute en gång så kändes det inte alls lika farligt senare under dagen när den äldste sonen skulle hämtas. Jag till och med stundtals glömde av de blodröda läpparna. =)

Fast jag vete tusan om detta är något för mig.. Tycker inte jag riktigt passar i det. Många av de andra deltagarna i denna utmaning såg ju ursnygga ut!

Att det ska vara så jobbigt med lite färg. ;-)

Vi som vågar röda läppar är:

Ozena
Mandragora
Definitely – Jennifer Borg
Rackarmorsan
Tejje
Nina Ruthström
Mari
Lady Dahmer
Tildaf
Beatrice
Hanna
Sofi
Jåi
Syster Sandra
Elin Astrid
Moa
Viola
MrsAndie
Malin
Jennipher
anouk – En Rookiemammas vardag
Stephanie
anna
Sanna
Linn
Pernilla
Sophie
Linnéa
Saramedm


Kommentarer
Postat av: Soffi

Jisses! Vem kunde tro att det är snyggt med röda läppar, du borde fortsätta!



/En som aldrig kommer våga ;D

2011-01-31 @ 19:51:27
Postat av: Andie

Jag tycker att du passade i röda läppar speciellt när du matchade det så coolt med brillorna.

2011-02-01 @ 12:42:44
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: Motströms (Tejje)

Andie: Jag tackar så mycket! :-) Kanske vågar man någon mer gång!

2011-02-01 @ 19:22:17
URL: http://motstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0